Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series

Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series to profesjonalne narzędzie, które pozwala administratorom sieci na szybkie i łatwe utworzenie i zarządzanie siecią. Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series oferuje wygodne narzędzia do konfiguracji sieci i zarządzania ruchem, a także dostęp do przydatnych informacji na temat bezpieczeństwa, rozwiązywania problemów i wdrażania nowych technologii. Dzięki Podręcznikowi integracji systemu i usług 3com 4500g Series, administratorzy sieci mogą szybko i wygodnie tworzyć i zarządzać sieciami bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series

System AtomStore posiada moduły integracji z najważniejszymi programami finansowo-księgowymi takimi jak Subiekt, WF-Mag oraz Comarch Optima i XL.

AtomStore został zintegrowany z najważszniejszymi programami finansowo-księgowymi oraz systemami ERP dostępnymi na rynku:

  1. InFakt. pl
  2. Subiekt 
  3. WF-Mag
  4. Kamsoft 
  5. Comarch Optima
  6. Comarch XL
  7. wFirma. pl

Moduły integracji z programami księgowo-magazynowymi są płatne dodatkowo zgodnie z aktualnym cennikiem usług AtomStore.

Istnieje także możliwość zamówienia integracji z innymi popularnymi programami (np. Enova, SoftLab, itp. ) - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

Jakie procesy obejmują moduły integracji?

Zakres integracji zależy od stopnia złożoności programu FK/ERP.

W przypadku integracji z systemem Subiekt oraz WF-Mag zintegrowane zostały podstawowe procesy - tworzenie kartotek, zarządzanie cenami i stanami magazynowymi oraz pobieranie zamówień ze sklepu do systemów FK/ERP.

Integracja z systemami Comarch Optima obejmuje bardziej złożone procesy jak zarządzanie atrybutami, aktualizacje statusów zamówień, wiele magazynów, rezerwacje. W przypadku Comarch XL możliwe jest zarządzanie gratisami, grupami Klientów, cennikami czy promocjami.

AtomStore posiada gotowe łączniki do wybranych hurtownii internetowych - integracja z dostawcą jest dzięki temu niezwykle prosta!

Gotowe łączniki pozwalają na połączenie magazynu sklepu z ofertą dostawców i wygodną aktualizacje danych. W zależności od tego jakie dane udostępnia dostawca, AtomStore może tworzyć i aktualizować kartoteki, aktualizować stany oraz zarządzać cenami sprzedaży.

Aktualnie dostępne są następujące moduły integracji:

Action, Ateneum, Azymut, Azymut e-booki, Rekman, Sferis, PowerBike, TXM.

Dzięki dużej elastyczności modułu Dostawcy istnieje możliwość zamówienia łącznika dla innych popularnych hurtownii - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

Jak działa integracja z dostawcą?

Moduł dostawcy oraz gotowe łączniki umożliwiają szybkie uruchomienie integracji i sprzedaż na zasadach just in time, dropshippingu czy extended shippingu

Po uruchomieniu modułu dostawcy oraz łącznika dla wybranych dostawców możliwe jest ustawienie:

  • częstotliwości odświeżania danych od dostawcy,
  • marży z jaką ma być sprzedawana oferta od danego dostawcy,
  • statusów dostępności dla danego dostawcy,
  • progów ufności (minimalnego stanu magazynowego który jest sprzedawany).


Dzięki działaniu integracji system może pobierać aktualne stany, ceny, tworzyć kartoteki towarowe i przypisywać je do odpowiednich kategorii. 

Dzięki modułowi Polityki cenowej AtomStore przełącza automatycznie dostępności i ceny w zależności czy oferowany produkt znajduje się na magazynie własnym, czy też magazynie jednego z dostawców.

AtomStore posiada integracje z najważniejszymi polskimi i międzynarodowymi systemami płatności online, płatnościami odroczonymi (BNLP) oraz ratami online.

System AtomStore został zintegrowany z następującymi systemami płatności internetowych:

W przypadku jeśli chcą Państwo korzystać z innego popularnego systemu płatności internetowych, prosimy o kontakt. 

System AtomStore posiada zaawansowane moduły integracji z najpopularniejszymi marketplaces.

Dzięki zaawansowanym modułom integracji sklep może w łatwy sposób dodać swoja ofertę między innymi na:

  • Allegro,
  • Ebay,
  • Kup na Ceneo,
  • Zakupów Google.
  • Moduły integracji pozwalają miedzy innymi na grupowe wystawianie ofert, automatyzację zarządzania stanami i ceną oraz pobieranie zamówień do AtomStore i realizację zamówień bez wychodzenia z panelu sklepu. Czytaj więcej w dziale Multichannel.

    AtomStore posiada integracje z najpopularniejszymi porównywarkami produktów - Ceneo, Nokaut, Skapiec, Okazje oraz Google Products.

    AtomStore umożliwia generowanie plików XML dla wszystkich najpopularniejszych porównywarek w polskim internecie:

  • Produkty

    Dostępności

  • Prośba o wypełnienie opinii po sprzedaży

  • Produkty, różne formaty w zależności od wersji dla wybranego kraju

    Moduł eksportu umożliwia wybór cennika dla danej porównywarki - dzięki temu można stosować indywidualne strategie cenowe dla klientów porównywarek. Dodatkowo w statystykach sprzedaży możliwe jest analizowanie wielkości sprzedaży z podziałem na poszczególne porównywarki.

    Google Products Feed

    AtomStore pozwala generować pliki XML (feed produktowy) niezbędne do integracji z usługą Google Products Search. Dzięki temu oferta sklepu w łatwy sposób może znaleźć się w porównywarce Google. Moduł umożliwia eksport do formatów przygotowanych dla różnych krajów - np. Polski, Czech, Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.

    Podobnie jak w przypadku innych porównywarek Google Products Feed zintegrowany został z mechanizmem cenników, dzięki temu możliwe jest ustalenie innego poziomu cen dla porównywarki Google.

    System AtomStore posiada moduły integracji z firmami kurierskimi i Pocztą Polską umożliwiające znaczące przyspieszenie procesów wysyłki zamówień.

    AtomStore posiada moduły integracji z najważniejszymi firmami kurierskimi działającymi w Polsce oraz za granicą:

    Integracje umożliwiają:

  • tworzenie przesyłek po API - w tym pobraniowych,
  • drukowanie listów przewozowych,
  • drukowanie list zbiorczych dla kurierów,
  • przypisywanie numeru listu do zamówienia i wysyłanie informacji do klientów.
  • Wszystkie operacje odbywają się bezpośrednio w panelu AtomStore, administrator nie musi wchodzić do systemu kuriera w celu definiowania przesyłek czy wydruku listów.

    AtomStore pozwala na łatwą integracje z wieloma systemami internetowymi do analizy ruchu czy wsparcia sprzedaży.

    Poniżej znajduje się lista systemów zintegrowanych z systemem AtomStore:

  • A4B
  • AdForm. com
  • Afiliant. com
  • Cash4free. pl
  • Ceneo - Zaufane Opinie
  • Facebook - Piksel konwersji, Piksel remarketingowy
  • Google Analytics (w tym Universal Analytics, Enhanced Ecommerce, remarketing)
  • Google Tag Manager
  • Google Site Verification
  • Go. pl
  • Kody Rabatowe 
  • Opineo - Widget
  • Opinie Okazje. info 
  • Quartic 
  • RTBHouse
  • Salesmanago. pl 
  • Tidio Chat
  • TradeTracker
  • Ve Interactive
  • Velgid
  • Wnetrzarium. pl
  • WebePartners 
  • Zopim Chat 
  • Futuriti xSale zastępuje narzędzia integrujące sklepy, marketplace i systemy magazynowo-księgowe.Automatyzuje procesy sprzedażowe, optymalizuje pracę użytkowników i wspiera sprzedaż towarówdzięki zaawansowanym mechanizmom sztucznej inteligencji.

    Wszystkie niezbędne integracje dla Twojego e-commerce:

  • Platformy e-commerce – z poziomu xSale wystawisz produkty w wielu różnych kanałach sprzedaży.
    Allegro, eBay, Amazon, Zalando i wiele innych;
  • Kurierzy / przewoźnicy - szybka realizacja przesyłek dzięki integracji z większością firm kurierskich.
    DPD, InPost, GLS, DHL, FedEx, Poczta Polska i wiele innych;
  • Systemy ERP - dwukierunkowa integracja z systemem ERP jest standardem xSale. Zapewnimy Ci
    najszybsze czasy synchronizacji danych między ERP a Twoimi kanałami sprzedaży, dzięki czemu
    Twoja oferta będzie zawsze aktualna;
  • Automatyzacja ERP - automatyzujemy popularne procesy w ERP, dzięki czemu nie musisz już
    ręcznie generować faktur, wydań magazynowych oraz wysyłać e-maili do klientów. xSale zrobi to za
    Ciebie;
  • Silnik wydruków - automatyczny wydruk etykiet kurierskich i dokumentów magazynowych.
  • Najważniejsze funkcje xSale:

  • błyskawiczna synchronizacja stanów magazynowych na wszystkich kanałach sprzedaży;
  • zarządzanie zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży;
  • natychmiastowa zmiana cen produktów na wszystkich kanałach sprzedaż;
  • zaawansowane zarządzenie produktem i ofertami na wszystkich kanałach sprzedaży;
  • automatyzacja przedsprzedażowa i posprzedażowa systemów magazynowo księgowych;
  • wielojęzyczność, wielowalutowość i OSS;
  • nadawanie przesyłek z jednego panelu (automatycznie, pojedynczo lub masowo);
  • automatyczne zmiany statusów na wszystkich kanałach sprzedaży.
  • Integracja z systemem BaseLinker umożliwia zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu.

    Dzięki zaawansowanej dwustronnej integracji z systemem BaseLinker istnieje możliwość:

  • przesyłania zamówień z AtomStore do BaseLinkera,
  • przesyłania produktów z BaseLinkera do AtomStore,
  • eksport produktów z AtomStore do magazynu BaseLinkera,
  • import zamówień z managera zamówień BaseLinker do panelu sklepu AtomStore i ich dalsza obsługa
  • Wykorzystanie BaseLinkera w połączeniu z AtomStore pozwala na jeszcze bardziej elastyczne i wygodne zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu - do BaseLinkera przesyłane są zamówienia z wielu marketplaces (w tym m. in. z Allegro, Amazon, eBay, empik. com). Następnie możesz przekazać je do AtomStore i wysyłać razem z zamówieniami ze e-sklepu. Jednocześnie możesz eksportować informacje o produktach, ich cenach, wariantach i stanie magazynowym z magazynu w BaseLinker do sklepu na AtomStore i na odwrót - z panelu sklepu do zewnętrznego narzędzia.

    Integracja z systemem Thulium pozwala na sprawną i skuteczną obsługę klientów Twojego e-sklepu z jednego miejsca.

    Thulium to narzędzie do obsługi połączeń telefonicznych, e-maili, messengera i czatów od klientów. Wprowadza porządek w obsłudze klienta i ułatwia zarządzanie całością komunikacji. Dzięki synchronizacji danych między AtomStore a Thulium obsługa zamówień stanie się wygodniejsza. W Thulium będą pojawiać się szczegółowe informacje o zamówieniach, a aktualizacja danych klienta w AtomStore będzie oznaczać aktualizację również w Thulium. Wszystko to w służbie szybkiej obsługi klientów sklepów internetowych.

    Najważniejsze korzyści z integracji Thulium i AtomStore:

  • Automatyczna wymiana danych pomiędzy systemami.
  • Wszystkie dane o kliencie w jednym miejscu.
  • Zintegrowany proces sprzedaży i obsługi klienta.
  • Szybkie przejście z Thulium do karty klienta w AtomStore.
  • Wygodna i szybka obsługa zamówień i reklamacji.
  • Integracja z SMSAPI umożliwia sprawną i automatyczną komunikację omnichannel.

    SMSAPI to platforma do komunikacji mobilnej, w szczególności masowej wysyłki wiadomości SMS, poprzez panel klienta, aplikację mobilną lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMSAPI umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi, m. e-commerce lub CRM.

    Dzięki integracji z SMSAPI masz możliwość:

  • zautomatyzować cykliczny newsletter SMS;
  • odzyskiwać porzucone koszyki;
  • rekomendować SMS-em produkty komplementarne;
  • wysyłać automatyczne wiadomości SMS do nieaktywnych klientów;
  • wysyłać automatyczne powiadomienia o statusie zamówienia.
  • Integracja z systemem WMS Futuriti umożliwia efektywne zarządzanie magazynem i przesyłkami.

    System WMS Futuriti to oprogramowanie do zarządzania ruchem produktów w magazynie, dzięki czemu Twój sklep zyskuje przewagę konkurencyjną oraz zwiększa potencjał na rynku. pl/images/Integracje/WMS_logo. png" alt="" width="250" height=""/>

    Najważniejsze korzyści dla Twojego sklepu:

  • Wzrost wydajności magazynu.
  • Możliwość zwiększenia liczby realizacji zamówień.
  • Zmniejszenie pomyłek podczas kompletacji zamówień.
  • Spadek liczby reklamacji i zwrotów wynikających z błędów magazynierów.
  • Synchronizacja stanów magazynowych z platformą AtomStore w czasie rzeczywistym.
  • Szybkie generowanie listów przewozowych.
  • Ograniczenie kosztów – mniejszy zespół robi więcej w krótszym czasie.
  • Krótszy czas przyjmowania i wydawania towarów.
  • Integracja z systemem TrustMate umożliwia zbieranie i narządzanie opiniami w sklepie internetowym.

    TrustMate to kompleksowy system do zbierania, wyświetlania i całościowego zarządzania opiniami w Internecie.

    Tym co go wyróżnia, jest unikalny na skalę światową system podpowiedzi do opinii, który pomaga klientom w napisaniu długiej i szczegółowej recenzji, podpowiadając dedykowane, przygotowane specjalnie dla sklepu i danego towaru/usługi frazy, które dzięki zawartości słów kluczowych, poprawiają SEO strony i jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

    Zbierane z TrustMate opinie, mają średnio ponad 200 znaków długości, czyli nawet 10x więcej niż średnia rynkowa. pl/img/uploads/TM black. png" alt="" width="286" height="61"/>

    Korzystając z TrustMate możesz:

  • automatycznie wysyłać do swoich klientów spersonalizowane zaproszenia do wystawienia opinii (umożliwiające wystawienie oceny bezpośrednio z maila);
  • zbierać długie i szczegółowe opinie poprawiające Twoje SEO i pozycję w Google;
  • skorzystać z profesjonalnych tłumaczeń opinii i łatwiej zyskać zaufanie klientów na nowych rynkach;
  • mediować negatywne oceny, co w 60% przypadków prowadzi do porozumienia;
  • sprawić, że przy Twoich produktach pojawią się gwiazdki Google;
  • zarządzać opiniami z różnych źródeł w jednym miejscu;
  • zbierać opinie offline dzięki dedykowanym kodom QR umieszczonym np. na opakowaniu;
  • zmniejszyć liczbę zwrotów dzięki sondażom produktowym zintegrować się w kilku prostych krokach - łatwo i błyskawicznie.
  • AtomStoreto platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych,która pozwola elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż.System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel.Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

    Zakończenie wsparcia sterowników drukarek dla systemów Windows 7, 8, 8. 1, Server 2008, 2008R2.

    Firma HP nie obsługuje tych sterowników od 1 listopada 2022 roku. HP zaleca aktualizację systemu operacyjnego do obsługiwanej wersji. Dowiedz się więcej

    Im więcej budynków jest zdigitalizowanych, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągną cyberprzestępców. Z tego dokumentu dowiesz się, dlaczego ochrona oprogramowania i zasobów budynku przed zagrożeniami cyberbezpieczeństwa jest kluczowa, jaką rolę w tym zakresie odgrywają systemy zarządzania budynkami i jak możesz skorzystać ze zintegrowanej platformy BMS, jednocześnie chroniąc dane budynku.

    Przegląd

    Desigo CC to zintegrowana platforma zarządzania budynkami do zarządzania budynkami o wysokiej wydajności. Została opracowana z myślą o tworzeniu wygodnych, bezpiecznych i wydajnych obiektów. Jest łatwo skalowalna i może obsługiwać zarówno podstawowe, jednobranżowe instalacje budynkowe po zintegrowane systemy włącznie z bezpieczeństwem pożarowym i kontrolą dostępu. Desigo CC Compact rozszerza portfolio o rozwiązanie dostosowane do potrzeb małych i średnich budynków. Niezależnie od wielkości projektu, od małych jednostek komercyjnych po szpitale, a nawet duże porty lotnicze, Desigo CC umożliwia dostosowanie budynków do wszelkich obecnych lub przyszłych wymagań, od infrastruktury będącej aktywnym wkładem inteligentnych sieci po integrację urządzeń IoT i stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

    Desigo CC to potężna platforma oparta na otwartej architekturze, która wyraźnie upraszcza integrację technologii. Może integrować różne systemy i urządzenia, automatyzować procesy i jest skalowalna i elastyczna, aby spełnić wymagania każdego budynku lub wielkości projektu. Dodatkowo, platforma zarządzania budynkami jest łatwa do zaprojektowania i umożliwia wielu różnym systemom komunikację, spójną wymianę informacji ale przede wszystkim operatorom pozwala na zarządzanie wszystkimi podsystemami budynku z jednego miejsca. W ten sposób Desigo CC zapewnia zaplecze technologiczne dla infrastruktury inteligentnego budynku.

    Inteligentne budynki nie zawsze muszą być duże i złożone. Dzięki Desigo CC Compact również małe i średnie budynki mogą korzystać z inteligentnego zarządzania budynkami. Kompaktowa platforma zarządzania budynkiem oferuje unikalne przełomowe funkcje Desigo CC, skupiając się na funkcjonalnościach wymaganych w mniejszych budynkach. System udowadnia, że zarządzanie budynkiem może być proste, efektywne kosztowo i jednocześnie potężne.

    Esencja prawdziwej innowacji

    Wszystkie dyscypliny na jednej platformie

    Platforma Desigo CC jest w pełni modułowa, skalowalna i rozszerzalna w dowolnym momencie, dzięki czemu zawsze spełni Twoje wymagania.

    Desigo CC to odpowiada na wszystkie potrzeby związane z zarządzaniem budynkami o wysokiej wydajności. Jest otwarta z założenia i integruje wszystkie dyscypliny na jednej platformie, od oświetlenia, zasilania, bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji po integrację z zewnętrznymi podsystemami w budynkach.

    Jedna platforma, różni użytkownicy, niezliczone zaletyDesigo CC pomaga sprostać szerokiej gamie wyzwań związanych z zarządzaniem wysokowydajnymi budynkami. Zobacz jak różni użytkownicy mogą korzystać z tej unikalnej platformy.

    Desigo CC pozwala mi zintegrować wszystkie moje systemy budynkowe – od ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji po bezpieczeństwo i ochronę przeciwpożarową, zasilanie, oświetlenie i żaluzje. To interdyscyplinarne podejście pozwala mi monitorować stan różnych systemów w czasie rzeczywistym, wykorzystywać synergie, zmniejszać koszty i wysiłki szkoleniowe. Desigo CC również zostawia mi otwartą furtkę do przyszłego rozwoju i zmian w budynkach.

    Desigo CC zapewnia pełne wsparcie aplikacji gwarantując, że moje obiekty pozostaną wygodne, produktywne i osiągną optymalną wydajność energetyczną. Dodatkowo pomaga zredukować mój ślad węglowy i oferuje zaawansowane funkcje monitorowania i raportowania emisji CO₂ lub zużycia energii związanej z zadaszoną powierzchnią w m² w celu uzyskania certyfikatów LEED, BREEAM, DGNB, zwiększając tym samym wartość mojego budynku dzięki zielonemu i zrównoważonemu wizerunkowi.

    Platforma Desigo CC jest stale unowocześniana i można ją łatwo dostosować do wymagań operatorów budynków, zarządców obiektów lub użytkowników. Dzięki najnowszym technologiom, przyjaznym dla użytkownika interfejsom, funkcjom wyznaczającym trendy i regularnym aktualizacjom cyberbezpieczeństwa będziesz zawsze w gotowości na przyszłe wyzwania. W razie potrzeby, w dowolnym momencie możliwe jest dodanie kolejnych systemów do platformy zarządzania budynkiem.

    Obecność urządzeń IoT i potrzeba łączności w chmurze stale rośnie na dzisiejszym rynku i ma kluczowe znaczenie przy nowych inwestycjach. Dzięki otwartości Desigo CC i całemu ekosystemowi nowe technologie są wdrażane z łatwością, a budynki obsługiwane przez Desigo CC można łatwo połączyć z dowolnym urządzeniem inteligentnym lub aplikacją w chmurze.

    Zdrowy projekt dzięki Desigo CC

    Josu Albiach, CEO Inarsa, Partner systemowy

    INARSA, hiszpański partner ds. rozwiązań, zrealizował zdrowy projekt dla szpitala w Walencji w Hiszpanii. Obejmuje to między innymi rozwiązanie Total Building Solution z Desigo CC integrujące systemy przeciwpożarowe, oświetleniowe i HVAC z platformą zarządzania budynkiem. Pozytywny wpływ: Oszczędności dla partnera systemowego w zakresie materiałów i czasu integracji oraz prostota dla klienta końcowego, który musi zrozumieć i obsługiwać tylko jedną platformę.

    Josu Albiach, dyrektor generalny INARSA, stwierdza: „Moje doświadczenie z Desigo CC zakończyło się sukcesem. Spędziłem lata integrując różne dyscypliny w różnych systemach. Narzędzie Desigo CC pozwoliło mi zintegrować wszystkie dyscypliny w prosty i zharmonizowany sposób, redukując godziny pracy inżynierów i późniejsze wyjaśnienia Klientowi końcowemu dotyczące wielu platform. W dwóch słowach: Desigo CC pozwala mi wprowadzić prostotę i oszczędności. ”

    Desigo CC zapewnia intuicyjny i zorientowany na przepływ pracy interfejs użytkownika, który sprawia, że inżynieria jest bardziej wydajna. Standaryzowane biblioteki graficzne zwiększają wydajność prac i zapewniają wyróżniający się efekt. Ponadto w razie potrzeby mogę dostosować elementy biblioteki do wymagań mojego projektu.

    Przeprowadzanie prac inżynierskich online umożliwia łatwe przełączanie się między trybem inżynierskim a trybem obsługowym, co szybko podejrzeć, jak zmiany inżynierskie wpływają na końcowy rezultat widziany przez operatora. Co więcej, korzystając z kreatorów konfiguracji, mam instrukcję krok po kroku, jak kilkoma kliknięciami wykonać najczęściej używane zadania konfiguracyjne. To znacznie skraca czas jaki muszę poświęcić na prace inżynierskie, a także minimalizuje przestoje systemu.

    Desigo CC obejmuje szeroki zakres zastosowań i rynków: automatykę budynków, aplikacje elektryczne, bezpieczeństwo przeciwpożarowe, OEM i różne branże, takie jak lotniska, szpitale, hotele, centra danych, farmaceutyki itp. Pomaga mi to być bardzo elastycznym w projektach i umożliwia oferowanie dedykowanych rozwiązań dla różnych wymagań klientów.

    Dzięki szerokim możliwościom technologicznym i otwartości, oprogramowanie pozwala dopasować specyfikację każdego projektu. Wreszcie, dzięki otwartości Desigo CC, platforma pomaga mi generować dodatkowy biznes dzięki IoT, rozwiązaniom w chmurze i przyszłym aplikacjom typu smart space.

    Desigo CC wspiera mnie spójnym i zharmonizowanym przepływem pracy w różnych dyscyplinach i produktach, nawet od firm zewnętrznych. Dzięki jednorodnej integracji wszystkich dyscyplin możliwe jest zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów szkoleń, utrzymania aktualizacji systemu itp. Ponadto codzienne operacje, takie jak sprawdzanie alarmu, stają się prostsze dzięki Desigo CC. Jeśli alarm zostanie wyzwolony przez jedną dyscyplinę, taką jak pożar, mogę uzyskać dostęp do innych dyscyplin, takich jak bezpieczeństwo, i jednym kliknięciem uzyskać dostęp do transmisji na żywo z odpowiedniego pokoju.

    Dodatkowo wiele opcji klienta, grup i profili użytkowników, wbudowanych profili dla automatyki budynków, użytkowników ochrony przeciwpożarowej i ochrony pomaga mi przydzielać zadania odpowiednim osobom. W przypadku lokalizacji zdalnych i rozproszonych centralne zarządzanie z rozproszonymi konfiguracjami umożliwia zdalne monitorowanie i sterowanie systemem oraz odbieranie zdalnych powiadomień. Dzięki intuicyjnej aplikacji w chmurze „Building Operator” mogę kontrolować i reagować na alarmy i zdarzenia z wielu budynków, które są połączone z Desigo CC.

    Desigo CC zapewnia wgląd w dystrybucję energii elektrycznej w budynkach, co pomaga zoptymalizować ich działanie. Integrując wiele dyscyplin i wykorzystując przepływ informacji i alarmów z każdej z nich, mogę zoptymalizować wydajność mojego budynku. Dzięki synergii między dyscyplinami mogę skonfigurować budynek tak, aby zapewniał idealny komfort i wydajność, wspomagany przez wiele natywnych integracji. Na przykład dzięki funkcjom „Power Manager” i „Energy & Power Reports” mogę uzyskać głębszy wgląd w jakość energii i stabilność systemów energetycznych. Zbieram i przesyłam serie trendów z urządzeń pomiarowych i wyświetlam je na pulpitach nawigacyjnych. Stwarza to przejrzystość dla moich najemców, którzy są coraz bardziej świadomi i wymagają ode mnie transparentności przy prowadzonych rozliczeniach.

    Funkcja Desigo CC Power Manager obsługuje śledzenie i optymalizację zużycia energii. Wreszcie, kompleksowe zaawansowane opcje raportowania dotyczące takich tematów jak zużycie, profile obciążenia, maksymalna moc, budżet, koszty itp. sprawiają, że odpowiednie wartości są uwypuklone i możliwe jest podjęcie odpowiednich działań naprawczych.

    Desigo CC pozwala zintegrować wiele dyscyplin na jednej platformie, od komfortu i oświetlenia po bezpieczeństwo przeciwpożarowe, kontrolę dostępu i SSWiN. Obejmuje to kontrolę temperatury, zacienianie, kontrolę dostępu, wykrywanie włamań, automatyczne wykrywanie kamer bezpieczeństwa, wykrywacze dymu, alarmy przeciwpożarowe, kierowany głos w przypadku alarmów i wiele innych.

    Wszystkie dyscypliny zarządzania budynkiem działają w harmonijny sposób na tej samej platformie i dodatkowo mogą być ze sobą połączone w celu maksymalizacji mojego komfortu i bezpieczeństwa. To daje mi pewność, że pracuję w wygodnej i bezpiecznej przestrzeni.

    Desigo CC zapewnia interfejs usługi sieciowej do interakcji z aplikacjami dla użytkowników końcowych, urządzeń IoT lub dowolnej aplikacji innego dostawcy. Dzięki wielu natywnym integracjom Desigo CC pozwala mi dostosować oświetlenie, temperaturę w pomieszczeniu itp. do moich indywidualnych potrzeb.

    Dodatkowo, w połączeniu z systemem Desigo, Desigo CC pozwala na zarządzanie układem biurowym piętra na żądanie. W edytorze elastycznego zarządzania pokojami Desigo CC pokoje można ponownie przypisać do segmentów pięter, gdy zajdzie potrzeba reorganizacji powierzchni biurowej. Reorganizacje powierzchni nie wymagają przeprogramowywania sterowników pomieszczeniowych.

    Desigo CC odgrywa kluczową rolę w tworzeniu zdrowego i samodostosowującego się środowiska, zapewniając wysoką produktywność ludzi w nim przebywających. Szczegółowa grafika i wspomagana obsługa zdarzeń zapewniają głębszy wgląd i umożliwiają podejmowanie lepszych decyzji. Dzięki wysoce zoptymalizowanemu i zorientowanemu na użytkownika interfejsowi, Desigo CC pomaga mi usprawnić zarządzanie wydarzeniami w całym obiekcie. Dzięki interfejsowi internetowemu Desigo CC Flex Client mogę to wszystko zrobić nawet zdalnie, korzystając z dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową.

    Procedury wspomaganej obsługi zdarzeń Desigo CC prowadzą mnie krok po kroku przez krytyczne zadania i mogą być skonfigurowane jako obowiązkowe lub opcjonalne, w zależności od użytkownika. Dzięki rozszerzonej obsłudze zdarzeń jedno kliknięcie pozwala mi poruszać się po systemie w celu wizualizacji zarejestrowanego zdarzenia. Zależna od kontekstu lista powiązanych elementów umożliwia szybki i łatwy dostęp do wszystkich informacji związanych z dowolnym elementem wyposażenia w celu rozwiązywania problemów.

    Niezależnie od tego, czy jest to multidyscyplinarna, czy pojedyncza dyscyplina, z Desigo CC mam wszystko pod kontrolą. Na przykład jestem w stanie monitorować i kontrolować nieautoryzowane wpisy wykryte przez system antywłamaniowy, inicjować oświetlenie i skupiać kamerę na lokalizacji. Nawet jeśli alarm zostanie wywołany przez warunki zewnętrzne, takie jak burza, system wysyła scentralizowane polecenie do systemów pomieszczeniowych, otwierając wszystkie rolety i informując mnie o stanie kontaktu okiennego.

    Ponadto mogę również zajmować się kontrolą dostępu i łączeniem z innymi dyscyplinami jak oświetlenie i komfort. Na przykład, po pomyślnym uwierzytelnieniu dostępu do pokoju, włącza się oświetlenie, a systemy HVAC przełączają się w tryb zajęty. System pomaga mi również reagować na tymczasowe szkodliwe emisje, na przykład z lądowania helikoptera lub pojazdów w doku przeładunkowym: w takim przypadku klapy powietrza zewnętrznego zamkną się, zatrzymując dopływ świeżego powietrza.

    Desigo CC jest przeznaczony do integracji różnych systemów obecnych w budynku, takich jak systemy schodów ruchomych, windy i stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dzięki przejrzystej integracji jestem w stanie pewnie i skutecznie reagować na zdarzenia.

    Najciekawsze filmyDesigo CC zapewnia najwyższą wydajność energetyczną przy zachowaniu standardów komfortu i bezpieczeństwa budynków. Odkryj, jak prosta i intuicyjna może być platforma do zarządzania budynkami.

    • Lista na YouTubeDowiedz się więcej o tym, jak Desigo CC przekształca Twoje budynki w obiekty najwyższej klasy.

    Program aktualizacji oprogramowania

    Desigo CC można aktualizować w celu wprowadzenia nowych funkcji i zwiększenia wydajności oraz poziomu cyberbezpieczeństwa. Zapewnia to również, że oprogramowanie będzie działać w najnowszych wersjach systemu operacyjnego Windows i otrzyma wszystkie poprawki i aktualizacje. Program aktualizacji Desigo CC zapewnia łatwy w użyciu, oparty na licencji, sposób na utrzymywanie oprogramowania Twojego budynku w najnowszej wersji.

    Zobacz zajawkę i skontaktuj się za pomocą przycisku, jeśli chcesz poznać więcej szczegółów!

    Światowe referencjePrzyjrzyj się bliżej kilku obiektom z najróżniejszych zakątków świata, które zostały zrealizowane za pomocą platformy Desigo CC. W przypadku zainteresowania referencjami z Polski skontaktuj się z nami!

    Ankara City Hospital

    Ankara, Turkey

    Climate, comfort and fire safety

    Ankara City Hospital, Turkey: A blueprint for future healthcare

    One of the largest hospital campuses in the world - and one of the most modern, too

    Seamless integration and central control of 22 hospital subsystems through Desigo CC building management platform

    It monitors and controls almost 800, 000 data points

    University Properties of Finland (SYK)

    Helsinki, Finland

    Climate and comfort

    Modernizing building maintenance through data-driven services

    Data-driven model to improve convenience for end users and simplify maintenance

    The open architecture of Desigo CC adapts easily to building changes and the additional applications of tomorrow

    Create ideal conditions for students and employees

    Museum Victoria

    Melbourne, Australia

    Siemens improves energy efficiency of largest museum in the southern hemisphere

    Building managements system, lighting, water and cooling system upgrades

    Energy Performance Contracting (EPC) with a 7-year payback

    Future capability to integrate into existing system 

    Aïshti Group

    Beirut, Lebanon

    Aishti mixes shopping with art

    Inspired art and shopping experience with optimal energy conditions

    Optimal control with Desigo CC covering the entire building performance 

    Simplified planning and faster commissioning of the builiding 

    O'Hare International Airport

    Chicago, USA

    Climate and comfort

    Integrated building management at O'Hare International Airport

    Fully integrated, flexibly scalable building automation

    Maximum comfort for passengers and visitors

    High energy efficiency thanks to intelligent data analysis with trend and archive functions

    Louis Vuitton Foundation Museum

    Paris, France

    Fire safety and building automation control

    A perfect place to marvel and discover

    Clear graphics, trend viewer, alarm management, scheduling, reporting and analytics to simplify control of the entire building

     The geothermal heating and cooling system helps minimize energy consumption

    Comprehensive 24/7 maintenance of all facilities

    System automatyki budynkowej Desigo firmy Siemens to wysoce elastyczna i skalowalna oferta. Pomaga właścicielom budynków zwiększyć produktywność, zadowolenie, poprawić zdrowie a także zapewnia bezpieczeństwo użytkownikom. Odkryj pełen zakres korzyści i funkcjonalności dla Twojego obiektu.

    Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series

    Bezpośredni link do pobrania Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Podręcznik integracji systemu i usług 3com 4500g Series