Wirtualny shomroom w LG – prezentacja produktów w czasach pandemii

Wirtualne showroomy nie są nowością na rynku, jednak w dobie pandemii koronawirusa wirtualne pokazy, wystawy stały się biznesową codziennością. Pozwalają firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o korzyściach z zakupu ich produktów lub usług.

Aby w obecnej sytuacji prezentować swoją linię wyświetlaczy do zastosowań komercyjnych, firma LG Electronics Business Solutions stworzyła wirtualną platformę LG Digital Connect (DC) 2020. Wprowadzona na rynek w sierpniu, zintegrowana platforma marketingowo-sprzedażowa oferuje wciągające, łatwe w nawigacji wirtualne wycieczki. Pozwalają one zwiedzającym odkryć różnorodne rozwiązania stosowane przez firmę, a także objaśniają czołowe w branży technologie oraz ukierunkowane na potrzeby użytkownika cechy produktów.

Odwiedzający mogą wybrać Product Showroom Tour, aby zapoznać się z najnowszą ofertą firmy LG w formie wirtualnej hali wystawowej lub też zdecydować się na Vertical Showroom Tour, jeśli chcą poznać różne scenariusze wykorzystania technologii digital signage. Ponadto, za pomocą kilku kliknięć, użytkownicy mogą wyświetlić szczegółowe specyfikacje produktów.

LG oferuje szeroki wybór wyświetlaczy do zastosowań komercyjnych, w tym Micro LED, bezprzewodowe modele LED oraz LED Cinema, które można obejrzeć w ramach wirtualnej prezentacji Product Showroom Tour. Z kolei Vertical Showroom Tour ilustruje w jaki sposób nowoczesne ekrany firmy LG mogą być łatwo instalowane i przygotowane do użycia w niemal każdej lokalizacji, w tym w miejscach publicznych, biurach korporacyjnych lub rządowych, sklepach detalicznych, szkołach i hotelach. Dodatkowo platforma pozwala użytkownikom przeglądać najnowsze przykłady zastosowania rozwiązań LG dla sektora B2B, jak również udostępnia wiadomości ze świata zaawansowanych technologii digital signage.